Markkinointi & Mainonta aloitteli toimintaansa vuonna 1994, ja seuraavana vuonna suomalainen maajoukkue teki uroteon, jonka vaikutus tuntui koko kansakunnan henkisessä tilassa. Vuonna 2019 Huuhkajat pelasivat itsensä ensimmäistä kertaa EM-kisoihin, ja vaikutukset näkyvät jopa suomalaisen jalkapallon sponsorisopimuksissa. Tämä lienee vasta alkua, sillä suomalaisille yrityksille ensi kesän EM-kisat ovat nyt uudenlainen mahdollisuus ja Teemu Pukin johtamana maajoukkueen pelaajat nousevat esiin uuden ajan kiinnostavina mainoskasvoina.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön