Nimitykset

Maarit Alkula 14.8. 10:46

IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi valittiin Pasi Raassina

Pasi Raassina

Raassina siirtyy IAB Finlandin johtoon mediastartup INEZ Median toimitusjohtajan tehtävästä.

Digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin etujärjestön IAB Finlandin uudeksi toiminnanjohtajaksi on nimitetty Pasi Raassina. Hän siirtyi uuteen työhönsä mediastartup INEZ Median toimitusjohtajan tehtävästä. Aiemmin Raassina on työskennellyt MTV:n vastuullisissa digitaalisissa tehtävissä.

”IAB Finlandin asiantuntijaprofiili on kasvanut huomattavasti viime vuosina. Tuntuu erittäin innostavalta päästä jatkamaan ja kehittämään IAB:ta sekä samalla perehtymään entistä syvemmin ja uudella kulmalla digitaalisen mainonnan kokonaismarkkinaan”, Raassina kommentoi tiedotteessa.

Hän suhtautuu tuleviin vuosiin erittäin optimistisesti.

”IAB:lla on hieno mahdollisuus muodostua vielä nykyistäkin voimakkaammin toimijaksi, joka kerää kaikki digimarkkinan toimijat yhteen ja auttaa yhteisöllisesti kaikkia jäseniään löytämään optimaaliset ratkaisut digimarkkinoinnin ja -myynnin haasteisiin”, Raassina sanoo.

Elokuun ajan Raassina työskentelee IAB Finlandin toiminnanjohtajan paikan jättävän Birgitta Takalan perehdytyksessä. Takala on rakentanut ja luotsannut IAB:ta 13 viime vuotta.

”IAB-polkuni on ollut aivan uskomattoman upea kokemus urallani ja olen erittäin onnellinen voidessani luottavaisin mielin jättää IAB:n Pasin ammattimaiseen huomaan. Tuntuu erittäin luontevalta siirtää kapula nyt hänelle siirtyessäni uuteen elämänvaiheeseen”, Takala kertoo.

Myös IAB Finlandin hallituksen puheenjohtaja Petri Kokkonen on valintaan tyytyväinen.

”IAB:n toiminnanjohtajan työssä menestyminen vaatii laajaa tuntemusta sekä kotimaisen että kansainvälisen digimarkkinan tilasta ja kehityksestä. Pasin valintaa puolsivat erityisesti hänen vahva kokemuksensa digitaalisen liiketoiminnan kehittämisestä, osaamisen laaja-alaisuus ja ennen kaikkea ponteva halu auttaa jäseniämme kartuttamaan liiketoimintansa kasvun eväitä IAB:n toimintaan osallistumalla”, Kokkonen kertoo.

IAB Finland on osa kansainvälistä 27:ssä Euroopan maassa toimivaa IAB Europe -yhteisöä.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kommentti

19.08.2019 15:18

Mutsit ja faijat, mikä teillä on meininki!

Tubeconista on kehittynyt tubettamisen kulttuuria täydellisesti peilaava tapahtuma, jossa pääpaino ei ole mobiililaitteiden ruuduissa, kirjoittaa M&M:n uutispäällikkö Jani Niipola.