Kampanjat

M&M 18.8.2016 12:44

Isobar Finland uudistaa liittymämarkkinointia - rakensi hinta-nopeusmittarin Soneralle

Sonera kampanjoi liittymämittarilla, joka vertailee hintojen lisäksi nopeuksia.

Mainostoimisto Isobar Finland on suunnitellut Soneralle hinta-nopeusmittarin liittymien vertailuun.

Suhdeluku saadaan jakamalla operaattorin liittymään määrittelemä maksiminopeus kuukausihinnalla. Sonera käynnistää suhdelukumittarin turvin kampanjan, jolla se haluaa vaikuttaa suomalaisten tapaan ratkaista liittymävalintansa.

"Tähän saakka kuluttajat ovat valinneet liittymänsä käytännössä täysin hinnan perusteella. Kun kysyimme ihmisiltä mikä heille on liittymässä tärkeää, nousi rajattomuuden rinnalle selvästi nopeus", sanoo Soneran kuluttajamarkkinoinnin johtaja Erna Rusi tiedotteessa.

Isobar Finland hyödynsi kampanjan suunnittelussa emoyhtiönsä Dentsu Aegis Networkin kuluttajatutkimuksen dataa. Hiljattain toteutettuun tutkimukseen osallistui Suomessa yli 5 000 kuluttajaa.

"Käyttämällä dataa syntyi oivallus, josta tuli kampanjan ydin", Isobarin Art Director Jussi Löytökorpi sanoo.

Soneran mukaan kampanja ja hinta-nopeussuhde näkyvät eri medioissa loppuvuoden ajan.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö