Luova toimisto Isobar Finland on nimittänyt Jaakko Koskisen luovaksi johtajaksi 1. maaliskuuta alkaen. Tuore nimitys nostaa hänet koko toimiston suunnittelutyön johtoon.

Koskinen on työskennellyt Dentsu Aegis Network iin kuuluvassa Isobarissa senior creativena vuoden 2017 alusta lähtien. Aiemmin hän on työskennellyt muun muassa McCann Helsingissä.

”Tällä alalla luovien ihmisten tehtävänä on olla tämän maailman näkijöitä kaikissa ulottuvuuksissa, tarttua merkityksellisiin hetkiin ja kiteyttää ne ajankohtaisiksi, kiehtoviksi konsepteiksi. Ajasta olla puhtaasti utelias tulee alallamme entistä arvokkaampaa”, Koskinen sanoo tiedotteessa.

Finland on osa Isobar Nordics ia, joka työllistää yli 270 ihmistä. Isobarin strategian ytimessä on luovuuden ja teknologian yhdistäminen asiakkaiden liiketoimintahaasteiden ratkaisemiksi.

Isobar Finlandin toimitusjohtajan Mikko Rissasen mukaan Koskisen nimitys on looginen askel teknologian ja luovuuden liitossa, jota Isobar aikoo vahvistaa vastedeskin.

“Jaakon rooli luovuutemme airuena ja pohjoismaisten toimistojemme osaamisen yhdistäjänä on merkittävä”, Rissanen sanoo.

Isobar Finlandin asiakkuuksia ovat muun muassa Fiskars, Biltema, Subway ja Huoneistokeskus.

Maailman suurimpiin markkinointiviestinnän konserneihin kuuluvan Dentsu Aegis Networkin katon alla toimivat Suomessa Isobarin lisäksi mediatoimistot  Carat ja  Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto  iProspect, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto  MKTG, ulkomainontaan erikoistunut  Posterscope, dataan ja analytiikkaan fokusoiva Dentsu Data Services ja ohjelmallisen ostamisen yhtiö  Amnet.