Sponsorointi

M&M 27.6.2016 16:32

Jaguar vie tennisfanit Wimbledonin keskikentälle Andy Murrayn kanssa

Kuvakaappaus Jaguarin mainosfilmistä.

Virtuaalitodellisuus-mainosfilmissä katsoja pääsee näkemään Wimbledonin tenniskentät ilmasta käsin.

Tennisturnaus Wimbledonin sponsorina toimiva perinteikäs autobrändi Jaguar julkaisi virtuaalitodellisuus-mainosvideon, jossa liidetään The All England Lawn Tennis Clubin alueen yli ja lopuksi nähdään tennispelaaja Andy Murray keskikentällä.

Mindsharen toteuttama mainosfilmi on osa #FeelWimbledon-kampanjaa, kertoo The Drum.

Jaguar Land Roverin brändilähettiläänä toimivaa Murray'ta kuullaan mainoksen kertojana.

"Ei ole parempaa tunnetta kuin kävellä keskikentälle. Siellä on pelattu uskomattomia otteluita ja siellä ovat pelanneet parhaimmat mestarit, joten tunnelma kentällä on ainutlaatuinen. Tunnelmaa pääsevät kokemaan kuitenkin vain harvat pelaajat ja heidän kannattajat, joten on hämmästyttävää miten Jaguarin VR-kokemus voi tuoda ihmiset lähemmäs tenniksen kuuluisimman kentän tunnelmaa", sanoo Murray.

Feel Wimbledon with Andy Murray -filmin pääsee kokemaan Lontoon Waterloon asemalla tennisturnauksen aikana. Jaguarin liikkeissä puolestaan jaetaan 20 000 kappaletta Google Cardboard -vr-laitetta, joilla filmin voi katsoa.

Wimbledonin tennisturnaus käynnistyi tänään maanantaina 27. kesäkuuta. Finaaliottelut pelataan sunnuntaina 10. heinäkuuta.