Cannes Lions 2019

Jani Niipola 17.6. 16:20 päivitetty 17.6. 16:40

Jani & Jani top 3: Cannes Lionsin suomalaiset ja mainostajat

ToinenPHD:n luova johtaja Jani Halme ja Markkinointi & Mainonnan uutispäällikkö Jani Niipola listaavat päivittäin kolme kiinnostavaa asiaa tai ilmiötä Cannesista.

Ketkä ovat ahkerimmat Cannes-kävijät? Kuka mainostaa mainosfestareilla? Jani & Jani listaavat.

Cannes Lionsissa valitaan tällä viikolla maailman parasta mainontaa. ToinenPHD:n luova johtaja Jani Halme ja Markkinointi & Mainonnan uutispäällikkö Jani Niipola listaavat päivittäin kolme kiinnostavaa asiaa tai ilmiötä Cannesista.

Jani Halmeen maanantain top kolme: ahkerimmat suomalaiset Cannes Lions -kävijät.

1. Ami Hasan, 29 kertaa
2. Pekka Mustonen, 20
3. Eka Ruola ja Anssi Järvinen, 18

Jani Niipolan maanantain top kolme: Cannes Lionsin näkyvimmät mainostajat.

1. Accenture
2. Cheil
3. IBM

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö