Cannes Lions 2019

Jani Niipola 20.6. 09:55 päivitetty 20.6. 10:49

Jani & Jani top 3: Cannesin trendit ja suomalaistoimistojen panostukset

Pekka Mustonen
Markkinointi & Mainonnan uutispäällikkö Jani Niipola ja ToinenPHD:n luova johtaja Jani Halme listaavat päivittäin kolme kiinnostavaa asiaa tai ilmiötä Cannesista.

Cannes Lions kaartuu loppusuoralle. Jani Halme ja Jani Niipola listaavat festivaalin trendit ja suomalaisdelegaatioiden suuruudet.

66:s Cannes Lions on loppuhuipennusta vaille valmis. Jani Halme ja Jani Niipola ovat listanneet Cannesin 2019 viimeisen listansa ja ne tulevat tässä.

Jani Halmeen torstain top 3: suomalaisdelegaatioiden koot

1. Hasan & Partners Group, 11 osallistujaa
2. Bob the Robot, 8 osallistujaa
3. Superson, Kurio ja SEK, 5 osallistujaa

Jani Niipolan torstain top 3: Cannes Lionsin trendit 2019
1. Diversity & Inclusion näkyvät kaikessa
2. Purposesta bisnestä
3. Tarinankerronnan uudet muodot ja luovuuden kunnianpalautus

Oikaisu 20.6.2019 klo 10:25: Cannes Lionsiin osallistuu 11 Hasan & Partners Groupin työtekijää.

Lisäys 20.6.2019 klo 10:48: Kurio lisätty listaan.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö