Entinen markkinointitoimistojohtaja Jussi Liimatainen oli taannoin vuokrajohtajana puhumassa kyseisen firman johtoryhmälle markkinoinnista. Esitystä kuunneltuaan ryhmä näytti siltä, kuin se olisi saanut herätyskokemuksen. Heidän ennakkoasenteensa oli ollut negatiivinen, kun heitä oli ”jallitettu” tekemään ”kaikenlaisia temppuja” mitä he eivät oikeastaan olisi halunneet tehdä. Meille ei ole kukaan aikaisemmin puhunut asiasta näin, tämähän on järkevää hommaa, kuului palaute pääpiirteittäin.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön