Markkinointiviestinnän alalla ansioituneita kirjoja palkitsevan Kultasulka-kilpailun shortlista julkistettiin keskiviikkona. Jatkoon pääsivät seuraavat teokset:

  • B2B-markkinoinnin ja myynnin pelikirja / Jarkko Kurvinen ja Mikko Seppä
  • Johtaja on media / Jukka Saksi
  • Riko lasi hätätilanteessa / Katleena Kortesuo
  • Rytmihäiriö / Kirsi Piha
  • (V)ihastuttava mainoskieli / Taina Parviainen.

Kilpailun voittajat julkistetaan markkinointiviestinnän viikolla keskiviikkona 6.9. kello 12.30.

Tuomariston puheenjohtajana toimii MTL :n toimitusjohtaja Tarja Virmala. Tuomariston jäseninä ovat Markkinointi & Mainonta -lehden toimituspäällikkö Kati Haapakoski, toimitusjohtaja Salla Halme mainostoimisto Recommended ista, partneri Mikko Koistinen viestintätoimisto Manifesto sta, markkinointi- ja viestintäjohtaja Minna Pinola Solita sta sekä professori Mikko Villi Jyväskylän yliopistosta.

Kultasulka-kilpailu on järjestetty vuodesta 1978. Kultasulka-nimeä kilpailu on kantanut vuodesta 1986. Kilpailu järjestettiin viimeksi vuonna 2015. Kaikille avoimeen kilpailuun oli mahdollista osallistua teoksella, joka on julkaistu vuosina 2015-2017.

Kilpailun järjestävät yhteistyössä viestintätoimisto Manifesto ja MTL.