Väite 1 Siirtyminen monikansalliseen KHL-liigaan on nakertanut Jokereiden brändin itähelsinkiläistä ydintä.

"Minusta se on pikemminkin kehittänyt brändiä ja sen ydintä. Jokereiden brändillä on hienot perinteet, jotka ovat vain vahvistuneet KHL:ään siirtymisen myötä, sillä joukkue edustaa sarjassa nimenomaan suomalaista jääkiekkoa. Pelaaminen monikansallisessa sarjassa palvelee myös kotimaista kiekkokulttuuria."

Väite 2 Kerrot haluavasi, että Jokerit on esillä jatkuvasti 24/7/365. Tämä olisi jo liikaa tosifaneillekin.

"Kun puhutaan markkinoinnista ja brändeistä, ei voi olla olemassa sellaista käsitettä kuin 'liikaa esillä'. Vain brändi, jolla on tunnetta, voi olla vahva ja menestynyt. Ja jotta brändillä on tunnetta, sen pitää olla jatkuvasti esillä. Haluan, että Jokereiden brändi näkyy vahvasti myös ottelutapahtumien ja jääkiekon ulkopuolella. Erilaiset, eri kohderyhmiä puhuttelevat sisällöt, tapahtumat ja viihde ovat tässä avainasemassa."

Väite 3 Jääkiekkoseurojen markkinointi painottuu liikaa miehiin.

"On totta, että lajin markkinointitavat ja -tyylit ovat olleet turhan miespainotteisia. Olen kuitenkin iloinen siitä, että Jokereilla on erityisesti viime aikoina ollut paljon myös naisille ja lapsille tarkoitettua markkinointiviestintää. Ottelutapahtumissa on muun muassa ollut paikalla lasten suosikkihahmo Kikattava Kakkiainen ja alkuvuodesta järjestettiin ensimmäinen Ladies’ Night. Nämä ovat hienoja juttuja, ja minun tehtäväni on kehittää tätä vielä eteenpäin."

Väite 4 Ottelutapahtuman asiakaskokemuksen kehittämisessä riittää vielä työsarkaa.

"Pitää paikkansa. Kulttuuri- ja viihdealalla asiakaskokemus erottaa voittajat häviäjistä, koska siellä tapellaan kuluttajien vapaa-ajasta ja rahasta. Hyvä asiakaskokemus on henkilökohtaista, huomioon ottavaa, sujuvaa ja palvelualtista. Se lähtee heti siitä, kuinka halliin saapuvaa ihmistä tervehditään. Kun asiakkaan ei tarvitse jonottaa pitkään ja hänelle tarjotaan monenlaista palvelua, kuten erilaisia ruoka- ja juomavaihtoehtoja ja vaikkapa musiikkiesityksiä, hän tulee mielellään uudestaan, vaikka ei olisikaan kova jääkiekkofani."

Väite 5 Jääkiekko on Suomessa yliarvostettua lajin globaaliin suosioon ja paikoitellen pelin tasoon nähden.

"En näe sitä niin. Jääkiekko on suosittua Venäjällä, Pohjois-Amerikassa ja monessa Euroopan maassa. Markkina kasvaa ja laji on nousussa muun muassa Kiinassa. Sitä paitsi minusta ei ole merkitystä, miten asiat koetaan muualla. Vain sillä on merkitystä, miten ne koetaan täällä. Täällähän me duunia teemme. Totta kai KHL on erilaista jääkiekkoa kuin vaikkapa Liiga. KHL:ssä peli on kovatasoisempaa, nopeampaa ja fyysisempää. Silti sadat tuhannet ihmiset seuraavat myös Liigaa."