Yhteistyöt

24.5.2013 10:20 päivitetty 4.2.2016 10:32

Jolla valitsi Hasan & Partnersin

Vuoden toimistoksi valittu Hasan & Partners on valittu Jollan markkinointiviestintäkumppaniksi.

Maanantaina matkapuhelimensa julkaissut Jolla on valinnut helsinkiläisen Hasan & Partnersin markkinointiviestintäkumppanikseen.

Hasan & Partnersille matkapuhelinala on tuttua, sillä toimisto on työskennellyt muun muassa TeliaSoneran kanssa. Toimisto suunnittelee tällä hetkellä DNA:n markkinointiviestintää.

"Jolla on kirkkaasti yksi tämän vuoden tapauksia maailmalla. Toimeksianto on paitsi äärimmäisen kiinnostava myös suuri kunnia," kertoo Hasan & Partnersin toimitusjohtaja ja vastaava luova johtaja Eka Ruola.

Jollan go-to-market director Juha Paakkari toteaa, että yhtiö valitsi Hasan & Partnersin, koska toimistolta löytyy kansainvälistä asiantuntemusta, monikanavaista osaamista sekä ketterää otetta.

Yhtiöt ovat yhdessä rakentaneet Jolla-tuotteen lanseeraussuunitelmaa, The Other Half –konseptia, Jollan visuaalista identiteettiä sekä ennakkomyyntikampanjan elementtejä. Yritysten toimistoyhteistyössä on poikkeuksellisiakin piirteitä, esimerkiksi Jollan Paakkarilla on oma työpiste Hasan & Partnersilla.

Jolla-asiakkuuden kanssa Hasan & Partnersilla työskentelevät asiakkuusjohtaja Reino Tikkanen, strategiajohtaja Milla Kokko, luova johtaja Mikael Nemeschansky sekä suunnittelijat Landon Pendlebury, Henri Haka ja Vesa Riste.

Hasan & Partners tekee Jollan lisäksi Suomen ulkopuolelle muun muassa Koneen, Wärtsilän, Metson ja Fazerin markkinointiviestintää.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö