S-ryhmän sosiaalisen median osaamisesta vastaava Jollas Instituutti valitsi kumppanikseen sisältömarkkinointiin ja sosiaalisen median osaamiseen keskittyneen Someco Oy:n. Yhteistyökumppani valikoitui kilpailutuksen kautta.

Someco on työskennellyt aiemminkin vähittäiskaupan parissa.

“He ovat tehneet yhteistyötä jo muun muassa Turun Osuuskaupan kanssa”, Jollas Instituutin markkinointipäällikkö Marja Hämäläinen toteaa.

Yhteistyön tavoite on lisätä S-ryhmän työntekijöiden someosaamista.

“Monikanavaisen asiakaspalvelun rooli kasvaa, kun kuluttajat ja yrityspäättäjät odottavat saavansa palvelua kanavista, joissa organisaatiot ovat läsnä. Sosiaalinen media on muuttumassa yhä selkeämmin kuulumisten vaihdon alustasta kauppapaikaksi, kun Facebook etunenässä kehittää kaupallisuutta kanavassaan”, sanoo Someco Oy:n toimitusjohtaja Minna Valtari.