Neulomisen ja itse tehdyn suosio on noussut tänä vuonna valtavasti. Kahvibrändi Juhla Mokka yhdistääkin nyt kahvin ja sukkapuikkojen heiluttelun joulukampanjassaan.

"Neulemaailmalla, ihmisten ilahduttamisella ja itsetehdyillä lahjoilla on myös tärkeä rooli joulun synnyssä. Tänä vuonna halusimme joulun hengessä pukea jouluisen Juhla Mokka -pakkauksen neulekuvioiseen kääreeseen ja rakentaa koko kampanjan pehmeän neuleteeman ympärille”, Pauligilla Juhla Mokka -brändistä vastaava Laura Ilonen sanoo.

Neulekuosiin käärityn kahvipaketin kanssa voi ostaa myös langat ja kahvibrändin joulusukkaohjeen. Se on Novitan suunnittelema ja kampanjaa varten on tehty myös Juhla Mokan punainen lanka.

"Minulle Juhla Mokka -kahvissa tunnistettavat elementit ovat kultainen kahvikuppi, tietty punainen väri sekä höyrykiehkura, joka nousee kupista. Nämä asiat halusin tuoda myös sukkiin, jotta ne olisivat vahvasti Juhla Mokka -kahvin näköiset. Olemme myös suunnitelleet kampanjaa varten Juhla Mokka -kahville oman punaisen langan, jolla on oma tunnistettava Juhla Mokka -vyöte”, Novitan neulesuunnittelija Sari Nordlund kertoo tiedotteessa.

Kampanjan on suunnittelut markkinointiviestinnän luova talo SEK.