Suomalaiset juovat kahvia eniten maailmassa, noin 10 kiloa per henkilö vuodessa. Hieman yllättävää onkin, että 100 arvostetuimman brändin joukkoon mahtuu vain kolme brändiä kahvikategoriasta: Paulig sekä sen 90-vuotiaat brändit Juhla Mokka ja Presidentti. Viitteitä on silti näkyvissä siitä, että suomalaisten kahvivalinnoissa alkavat painaa muutkin asiat kuin sukupolvelta toiselle siirtyvä brändiuskollisuus.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön