Toimistot

Laura Kukkonen 17.10.2018 15:49

Kämp-hotelliketju valitsi Oikion vauhdittamaan myyntiä maailmalle

Pekka Karhunen
Oikio on ollut mukana keväällä avautuneen Hotel St. Gerogen markkinoinnin suunnittelussa jo vuoden.

Luksushotelleja pyörittävä Kämp Collections Hotels on aiemmin tehnyt Oikion kanssa markkinointiyhteistyötä St. George -hotelliin liittyen.

Hotelliketju Kämp Collections Hotels on ryhtynyt yhteistyöhön Oikio Digital Performance Agencyn kanssa digitaalisen myynnin ja markkinoinnin parissa.

Oikio on jo vuoden ajan työskennellyt Kämp-konserniin kuuluvan Hotel St. Georgen kanssa. Kyseinen hotelli avautui Helsinkiin toukokuun alussa.

Nyt Oikio on tullut Kämpin kaikkien 10 hotellin sekä niiden kokoustilojen, ravintoloiden ja muiden palvelujen digimarkkinointikumppaniksi. Ketjuun kuuluvat muun muassa Hotel Kämp, Hotel Haven ja Hotel Lilla Roberts.

Oikion ja Kämpin yhteistyön tavoitteena on vauhdittaa myös kansainvälisen myynnin kehitystä.

"Työskentely Hotel St. Georgen kanssa on ollut meille palkitsevaa. Nyt kun pääsemme kehittämään koko hotellikonsernin analytiikkaa ja digitaalista myyntiä, niin aiomme viedä tekemisen aivan uudelle tasolle", Oikion Senior SEO-konsultti Tom Norrgrann sanoo tiedottessa.

Oikio on ollut hyvässä kasvussa viime aikoina. Elokuussa toimisto kertoi välitilinpäätöksestään, jonka mukaan yritys teki 12 kuukauden aikana 2,6 miljoonan euron liikevaihdon, 1,7 miljoonan euron myyntikatteen ja 500 000 euroa liikevoittoa. Vuosi sitten Oikio teki yli miljoonan euron liikevaihdon ja 700 000 euron myyntikatteen. Tulosta Oikio teki ennen veroja 222 000 euron verran.

Oikio voitti alkuvuodesta teknologia- ja markkinointitoimistojen kategorian Vuoden toimisto -tutkimuksessa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö