Brändit

M&M 9.9.2016 14:24 päivitetty 20.9.2016 15:24

Kantar uudistaa brändiään - TNS Gallup vaihtaa nimensä Kantar TNS:ksi

Kuvakaappaus Kantar TNS:n sivuilta

"Myös Suomessa asiakkaamme ovat toivoneet meiltä yhtenäisempää tapaa hyödyntää kansainvälistä verkostoamme sekä modernimpaa, ketterämpää ja konsultatiivisempaa otetta projekteissamme", kertoo Suomen Kantar TNS:n toimitusjohtaja.

Kantar on dataa, näkemystä ja kunsoltointia tarjoava yritys, joka nyt yhtenäistää toimintaansa ja uudistää brändiään. Osana tätä uudistusta, muuttaa TNS Gallup nimensä Kantar TNS:ksi. 

Kantarin brändeihin kuuluvan muun muassa Kantar TNS, Kantar Media sekä Kantar Health.

Kaikilla näillä brändeillä on oma erityisosaamisalueensa.

Kantarilla käynnistyi tammikuussa toimintatapamuutos, jossa yhtiö aikaa edistää brändien välistä yhteistyötä. Brändiuudistus on siis osa tätä muutosta.

”Uusi identiteettimme on konkreettinen ja näkyvä osoitus halustamme tarjota asiakkaillemme helpommin käytettäviä ja yhtenäisiä ratkaisuja parhaalla Kantar-asiantuntemuksella. Meillä on yhteinen tavoite, haluamme toimia asiakkaan parhaaksi yhdistämällä osaamistamme”, kertoo Kantarin pääjohtaja Eric Salama tiedotteessa.

Kantar aikoo uudistuksen myötä lanseerata uusia erikoisosaamisalueita. Kantar Public tulee yhdistämään globaalin asiantuntemuksen julkiselta ja poliittiselta sektorilta. Kantar Consulting puolestaan tuo yhteen eri brändien asiantuntemuksen tarjoten laajat markkinoinnin ja myynnin konsultoinnin ratkaisut.

”Myös Suomessa asiakkaamme ovat toivoneet meiltä yhtenäisempää tapaa hyödyntää kansainvälistä verkostoamme sekä modernimpaa, ketterämpää ja konsultatiivisempaa otetta projekteissamme – hyvästä laadusta tinkimättä. Yhtenäinen Kantar tukee viimeisen vuoden aikana tekemäämme uudistusta ja edistää asiakaskeskeistä ajatteluamme sekä toimintatapojamme. Edustamme mmuun muassa Kantar Millward Brownin ja Kantar Median tarjoamaa ja osaamista Suomessa”, kertoo puolestaan Suomen Kantar TNS:n toimitusjohtaja Satu Yrjänen.

Kantarin leivissä työskentelee 30 000 työntekijää. Kantar on osa WPP:tä.

Markkinatutkimusyritys Kantar TNS toimii yli 80 maassa.