Käsilaukku kertoo kantajastaan ja on statussymboli. Nyt asia on todettu myös tieteellisesti. Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun markkinoinnin tohtorikoulutettava Laura Rosenberg tutkii tekeillä olevaan väitöskirjaansa jakamistalouden palveluita, kuten vaatelainaamoita. Häntä kiinnostaa myös kolikon toinen puoli, ja sivuprojektina syntyi ajatus tutkia käsilaukkuja ilmiönä. Vaikka käsilaukkulainaamoita löytyy jo Suomestakin, moni nainen haluaa yhä omistaa käsilaukkunsa.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön