Nimitykset

Ville Perttula 7.8. 14:50 päivitetty 7.8. 15:12

Kati Saarelasta Sanoma Digitalin uusi markkinointijohtaja

Sanoma Media Finland

Elina Bono vastaa nyt Sanoma Media Finlandin b-to-b-markkinoinnista.

Kati Saarela on nimitetty Sanoma Digitalin uudeksi markkinointijohtajaksi. Saarelan tehtävä on johtaa ja kehittää Oikotien markkinointia ja viestintää. Hän on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri. Saarela on ollut Tallink Siljan palveluksessa kolme vuotta. Hän on vastannut Suomen Club One -kanta-asiakasmarkkinoinnista ja CRM-toimenpiteistä eri kanavissa.

Oikotien markkinointia johtanut Elina Bono vastaa nyt Sanoma Media Finlandin b-to-b-markkinoinnista. Bono aloitti Oikotien markkinoinnin johdossa kaksi vuotta sitten.

”Olen erittäin innoissani päästessäni kehittämään Suomen johtavan markkinapaikan Oikotien markkinointia”, Kati Saarela kertoo tiedotteessa.

”Oikotie on kovassa kasvuvauhdissa, ja laajennamme tarjontaamme asuntojen ja työpaikkojen lisäksi uusiin kaikkia suomalaisia koskettaviin palveluihin”, Sanoma Digitalin liiketoimintajohtaja Marja-Leena Tuomola kertoo.