live

Neste en Marketing & Services -liiketoiminta-alueen markkinointijohtaja Mika Hyötyläinen ja Hankenin apulaisprofessori Johanna Frösén pohtivat muun muassa sitä, milloin mittaaminen on tarkoituksenmukaista ja milloin ei. Ketkä hyötyvät eniten mittaamisesta? Miten ROMI mallinnetaan ja pitääkö se mallintaa? Dataa on paljon saatavilla, sen kerääminen ja analysointi on kallista. Miten yritys pystyy määrittelemään itselleen sopivan tavan toimia?

Ensimmäinen keskustelu lähetettiin toukokuussa, jolloin siihen osallistuivat Bob the Robot in toimitusjohtaja Miska Rajasuo ja Accenture Interactive n Suomen-johtaja Hanna-Mari Parkkinen. He pohtivat markkinointialan tulevaisuuden osaamistarpeista. Keskustelun tallenne löytyy täältä.

Toisessa lähetyksessä syyskuussa aiheena oli kehittyvä teknologia. Siitä keskustelivat Kesko n johtaja Mia Ropponen ja TBWA\Helsingin toimitusjohtaja Sami Tikkanen. Keskustelun tallenne löytyy täältä.