Blogit

Henni Jääskeläinen 27.3.2014 13:11 päivitetty 4.2.2016 10:40

Kauppalehti perusti bisnesblogiyhteisön

Uutuutena blogeissa on kirjoitusten levinneisyyden vertailu sosiaalisessa mediassa ja blogeista syntyvien keskusteluiden seuraaminen läpi internetin.

Kauppalehti on julkaissut uuden blogisivuston, joka kerää eri toimialojen asiantuntijoita yhteen.

"Blogeissa vuorovaikutus lukijoiden ja kirjoittajien välillä tulee heti kiinnostavan sisällön jälkeen. Uusi blogisivusto on rakennettu hyödyntäen parhaalla tavalla uusia sosiaalisen median elementtejä ja tuomalla kirjoittajat entistä lähemmäksi lukijaa", Kauppalehden mediamyynnin johtaja Tiina Järvilehto sanoo tiedotteessa.

Blogit seuraavat erityisesti talousaiheita. Kauppalehden mukaan blogit ovat hyvä vaihtoehto myös yritysten markkinointiviestinnälle.

Uutuutena blogeissa on kirjoitusten levinneisyyden vertailu sosiaalisessa mediassa ja blogeista syntyvien keskusteluiden seuraaminen läpi internetin.

Järvilehto kertoo, että työkalu antaa tietoa siitä, kuinka kirjoituksia jaetaan sosiaalisen median eri kanavissa. Kommentointia voi seurata tällä hetkellä reaaliaikaisesti Twitterissä, josta bloggaaja saa tiedon kirjoituksensa jakajista, määristä ja saamista kommenteista. Samaa ominaisuutta kehitetään myös Linkediniin.

"Työkalu antaa kirjoittajalle tietoa esimerkiksi yksittäisen kirjoituksen kiinnostavuudesta suhteessa kirjoittajan aikaisempiin blogikirjoituksiin ja verrokkiryhmään", Järvilehto kertoo M&M:lle.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö