Yhteistyöt

M&M 24.3.2017 10:42

Kelkkahiihtäjä Sini Pyystä Tahto-brändin lähettiläs

Kelkkahiihtäjä Sini Pyy.

Kaslink ja kilpaurheilija Sini Pyy ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen.

Kotimainen perheyhtiö Kaslink ja parahiihtäjä Sini Pyy aloittavat yhteistyön.

Kaslink ryhtyy Tahto-välipalabrändillään tukemaan rovaniemeläisurheilijaa matkallaan kohti Pekingin vuoden 2022 talviparalympialaisia, jossa Pyyllä on tähtäimenä kultamitali kelkkahiihdossa.

Urheilijan sponsoroinnin lisäksi kelkkahiihtäjä Pyystä tulee Tahto-tuotemerkin brändilähettiläs. Yhteistyön tavoitteena on vahvistaa paitsi yksilöurheilijan myös suomalaisen paraurheilun menestystä, tunnettuutta ja kasvua.

"Suomalainen Tahto sopii niin brändinä kuin tuotteinakin omaan urheilijan arkeeni sekä arvomaailmaani", kommentoi Pyy tiedotteessa.

Kaslink haluaa toimia aktiivisina kumppanina myös sellaisille lajeille, joita ei koeta perinteisimpinä urheilusponsoroinnin kohteina, yhtiö kertoo ja lupaa, että yhteinen tekeminen ei jää vain sanoiksi sopimuspaperiin tai logoksi Pyyn varusteisiin.

"Tahto auttaa niin urheilijoita kuin tavallisiakin liikkujia jaksamaan arjessaan. Sinin valoisa ja huumorintajuinen persoona sekä peräänantamaton asenne urheilijana tekevät hänestä täydellisen lähettilään Tahto-tuoteperheellemme", kertoo Kaslinkin markkinointi- ja viestintäjohtaja Juha-Petteri Kukkonen tiedotteessa.

Kouvolalainen Kaslink valmistaa ruoanlaittotuotteita, juomia ja välipaloja. Yrityksen liikevaihto vuonna 2016 oli 60 miljoonaa euroa, ja se työllistää 140 henkilöä. Yhtiön kaupallisessa tuotannossa on 150 tuotetta.