Hallitukset

M&M 13.12.2017 12:47

Keskisuomalaisen Kirsi Hakaniemi IAB:n hallituksen puheenjohtajaksi – "Minulla on tavoitteena tuoda toimintaa myös muualle Suomeen"

Tommi Anttonen
Kirsi Hakaniemi

Uusi hallitus valittiin marraskuussa järjestetyssä syyskokouksessa. Hallituksen toimikausi alkaa 1.1.2018.

IAB Finlandin hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi on valittu Mediatalo Keskisuomalaisen digijohtajan Kirsi Hakaniemen. Varapuheenjohtajaksi valittiin Relevant Digitalin CEO Petri Kokkonen.

Hakaniemi korvaa tehtävässä Data Refineryn Sini Kervisen.

"IAB on muutoksentekijöiden yhteisö, jossa kehitetään yhdessä parempaa digitaalisen markkinoinnin ekosysteemiä. IAB on ollut tähän asti hyvin pääkaupunkikeskeinen. Niinpä minulla on tavoitteena tuoda toimintaa myös muualle Suomeen, missä on paljon yrityksiä ja digitaalisen markkinoinnin toimijoita, jotka eivät ole vielä mukana IAB:n yhteisössä", Kirsi Hakaniemi kertoo.

Uusi hallitus valittiin marraskuussa järjestetyssä syyskokouksessa. Hallituksen toimikausi alkaa 1.1.2018.

Hallituksen jäsenet valitaan aina kahdeksi vuodeksi niin, että puolet hallituksesta on erovuorossa.

Hallituksen jäsenet 2018

DNA Oyj, Riikka Järvinen, Marketing Director

Eversheds Asianajotoimisto Oy, Elli Laine, lakimies

Kesko Oyj, Outi Nylund, Director, K-Plussa and Data-driven marketing

Nordic Morning Oyj, Jukka Sundquist, Managing Director

Relevant Digital Oy, Petri Kokkonen, CEO & Partner; IAB:n hallituksen varapuheenjohtaja

Tori.fi, Schibsted Media Group, Mika Räihä, Commercial Director, Media Sales

Hallituksen jäsenet 2018–2019

Alma Media Oyj, Johanna Vartiainen, Director, Digital Ad Operations and Development

Dentsu Aegis Network, Timo Petänen, Head of Amnet Finland

Mediatalo Keskisuomalainen Oyj, Kirsi Hakaniemi, CDO; IAB:n hallituksen puheenjohtaja

Sanoma Oyj, Timo Rinne, Vice President, Digital and Digital B2B Sales

SEK Oy, Tommi Pelkonen, Strategy Director

Otavamedia Oy, Jukka Pulkkinen, Head of Digital Media Sales

Kommentti

20.08.2018 12:53

Pikaruoka pelastaa kauppakeskuksen

Ihme on tapahtunut – suomalaiset ostivat jälleen vaatteita kauppakeskuksista. Enimmäkseen kauppakeskuksia kuitenkin vilkastuttavat kahvilat ja ravintolat.