Markkinointi

M&M 8.11.2016 18:12

Kesko rekrytoi digiosaajia edistämään yhtiön liiketoiminnan digitalisaatiota

Kesko

"Yksiköllämme on tärkeä rooli koko K-ryhmän muutoksen edistämisessä", sanoo Anni Ronkanen Keskolta.

Kesko kertoo palkkaavansa uusiin tehtäviin lähes kaksikymmentä digitaalisen liiketoiminnan osaajaa.

Uusia työntekijöitä haetaan web-, markkinointi- ja liiketoiminta-analytiikkaan, kohdennettuun markkinointiin, ohjelmalliseen ostamiseen, Plussan konseptin kehittämiseen ja asiakaspalveluun sekä projektijohtamiseen.

Kesko ilmoittaa strategisena tavoitteenaan olevan se, että yhtiö pystyy tarjoamaan K-ryhmän asiakkaille parhaat digitaaliset palvelut. Asiakaskokemusta ja K-ryhmän liiketoimintojen kilpailukykyä on määrä vahvistaa laadukkaiden ja monikanavaisten digitaalisten palveluiden avulla.

K Digital -yksiköllä tuetaan liiketoiminnan digitalisaatiota K-ryhmän strategisilla kasvualueilla. Yksikön toiminta perustuu Keskon mukaan asiakkaaseen ja dataan.

K Digitalin tekemisen keskiöön on nostettu kohdennettu markkinointi ja tiedolla johtaminen. Yksikkö on myös osa Plussan uudistamista, jossa kanta-asiakasjärjestelmää kehitetään asiakkaiden entisetä paremmalla huomioimisella ja Plussa-yhteistyöverkoston laajentamisella.

”Osaamiskeskuksena yksiköllämme on tärkeä rooli koko K-ryhmän muutoksen edistämisessä. Digitaalisen liiketoiminnan ammattilaisille tarjoamme mielenkiintoisia haasteita ja mahdollisuuden vaikuttaa”, kertoo Keskon Chief Digital Officer Anni Ronkainen tiedotteessa.

”Meillä on etuoikeus olla todistamassa digitaalista murrosta. Todistamassa sitä, kuinka teknologia muuttaa maailmaa ja parantaa jopa miljardien ihmisten elämänlaatua. Toista kertaa vastaavaa murrosta ei omalle kohdalle tule.”

K-ryhmällä työskentelee noin 45 000 ihmistä. Yhtiöllä on kauppoja Pohjoismaissa, Baltiassa, Puolassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö