Ruotsissa perustettu, myös Suomessa ja Norjassa kauneustuotteita myyvä Kicks haluaa olla yhä enemmän myös paikallisesti merkityksellinen. Yhtiön toimitusjohtaja Freddy Sobin kertoo, että Suomessa paikallisuus on näkynyt esimerkiksi lukiolaisten vanhojentanssien noteeraamisena markkinoinnissa tänä vuonna. Kicks antoi helmikuun alussa nettisivuillaan ja sosiaalisessa mediassa vinkkejä vanhojentansseihin laittautumiseen.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön