Brändit

Ville Perttula 24.4. 12:07

Kiinteistömaailma uudisti ilmeensä, mutta pysyi edelleen vihreänä

Uudistuksesta vastasi mainostoimisto Hasan & Partners.

Kiinteistömaailman uudisti ilmeensä, ja uudistus näkyy kiinteistönvälitysyhtiön verkkopalvelussa ja myymälöissä tämän kevään aikana. Mainostoimisto Hasan & Partnersin toteuttaman uudistuksen yhteydessä Kiinteistömaailmalle suunniteltiin uusi logo. Ilmeen pääsuunnittelijana työskenteli Jarkko Ojanen

Uudella ilmeellään ketju haluaa viestiä ammattimaisuudesta, luotettavuudesta sekä edelläkävijyydestä.  

Kiinteistömaailman markkinointi- ja viestintäjohtaja Taina Mustamo kertoo M&M:lle, että edellisestä brändiuudistuksesta on kulunut miltei 20 vuotta. Mustamon mukaan yritys haluaa olla edelleen tunnistettavan vihreä.

"Kiinteistömaailma täyttää ensi vuonna 30 vuotta ja koimme, että nyt on hyvä hetki uudistaa meidän ilmeemme vastaamaan sitä yritystä, joka Kiinteistömaailma on. Haluamme, että brändi-ilmeemme kuvastaa palveluitamme."

"Haluamme olla jatkossakin se vihreä kiinteistönvälitysketju", Mustamo toteaa.

Kiinteistömaailma aloitti tänään "Vaadi välittäjältäsi enemmän" -nimisen kampanjan, joka näkyy verkossa, ulkomainospinnoilla sekä printissä. Kiinteistömaailma ei kerro uudistuksen ja kampanjan kustannuksia.

"Kampanjassa kannustetaan ihmisiä valitsemaan kiinteistönvälityskumppani, jonka palveluasenne on kohdillaan ja palvelut tätä päivää."

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö