Kiinteistömaailma tarjoaa asuntokaupan ja -vuokrauksen palveluja noin sadassa yrittäjävetoisessa asuntomyymälässä ympäri Suomen.

Markkinointia tehdään ketjuohjauksen ja paikallisten asuntomyymälöiden yhteispelinä, joten kumppanin on tärkeää ymmärtää myös alueellisten yrittäjien haasteet.

Koronaviruksen aiheuttama pandemia ja sitä seuranneet poikkeusolot ovat vaikuttaneet syvällisesti ihmisten ja yritysten arkeen.

Kiinteistömaailman markkinointi- ja viestintäjohtajan Taina Mustamon mukaan uusi kumppani OMD taipui ilahduttavasti Kiinteistömaailman hakiessa ratkaisuja muuttuviin tilanteisiin poikkeusoloissa.

”Heti yhteistyömme käynnistymisen jälkeen esiin nousi sellaisia viestimisen tarpeita, joita ei vuosisuunnitelmiin oltu kirjoitettu.”

”Monien muiden palvelujen sulkeutuessa meidän oli tärkeä kertoa, että asuntokaupan palvelu jatkuu, hyödyntäen maksimaalisesti etätapaamisia ja sähköisiä palveluja”, Mustamo kuvaa tiedotteessa.

OMD Finlandin toimitusjohtaja Markus Grannenfelt iloitsee, että panostaminen uuteen toimintamalliin on tuonut alkuvuodesta monia uusia asiakkuuksia.

”Yhteistyön aloitus Kiinteistömaailman kanssa keskellä tätä maailmanlaajuista kriisiä osoittaa sen, että teemme oikein panostaessamme mediatekemisen automaation kehittämiseen ja suunnitteluprosessin tehostamiseen siten, että pystymme toimimaan ketterästi ja vastaamaan asiakkaiden todellisiin tarpeisiin muuttuvissa tilanteissa”, Grannenfelt kommentoi.

OMD Finlandin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 51 miljoonaa euroa, myyntikate 5,9 miljoonaa euroa ja vahvistamaton tulos 910 000 euroa. Henkilöstön keskimääräinen lukumäärä vuoden aikana oli 55 henkeä. OMD Finland on osa Omnicom Media Group -konsernia.