Mainostoimistot

M&M 18.2.2014 13:17 päivitetty 4.2.2016 09:32

Konsepti lakkauttaa itsensä ja fuusioituu - tuloksena Faster Horse

Fuusion tuloksena on postdigitaalinen suunnittelutoimisto, joka keskittyy brändäykseen, markkinointiin, designiin ja viestintään.

Mainostoimisto Konsepti lakkauttaa itsensä ja fuusioituu tytäryhtiönsä Design Concept Helsingin kanssa. Fuusiossa syntyy uusi "postdigitaalinen suunnittelutoimisto" Faster Horse.

Faster Horse keskittyy brändäykseen, markkinointiin, designiin ja viestintään. Uuden toimiston toimitusjohtajana aloittaa Konseptin toimitusjohtajana toiminut Topi Manu.

Tiedotteessa luvataan, että Konseptin markkinointiosaaminen tai Design Conceptin design-osaaminen eivät katoa fuusioitumisen myötä. Uudessa toimistossa tietotaitoa kartutetaan brändäyksen ja viestinnän osaamisella.

"Eniten hyödyntämättömiä mahdollisuuksia on digitaalisissa ratkaisuissa ja viestinnässä, joten parinkymmenen hengen työyhteisömme täydentyy myöhemmin näillä kompetensseilla. Suunnittelun ydin vahvistuu ja monipuolistuu", sanoo toimitusjohtaja Topi Manu yhtiön tiedotteessa.

Faster Horsen uusi nimi ja toimintamalli otetaan käyttöön 24. helmikuuta.