Quattro Stagioni -asiakaslehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa ja sitä jaetaan Kotipizza n ravintoloissa.

"Haluamme tavoittaa asiakkaamme siellä missä he ovat. Ravintolassa paperinen lehti on siihen yhä erittäin toimiva ja ajankohtainen väline", Kotipizza Group in toimitusjohtaja Tommi Tervanen sanoo tiedotteessa.

Ketjun mukaan paperilehti tukee Kotipizzan digitaalisten kanavien sisältöjä. Digitaalisuus onkin ollut yksi kulma, josta Kotipizza on viime vuosina hakenut kasvua. Viime vuonna pizzaravintolaketju otti käyttöön esimerkiksi Kotibotti-palvelun, jonka kautta pizzan voi tilata pikaviestipalvelun avulla.

"Monella asiakkaalla on pizzaa hakiessaan tai yksin syödessään hetki luppoaikaa. Silloin moni selaa mieluummin laadukasta lehteä kuin plärää kännykkäänsä", Tervanen arvioi.

Lehden sisällöt kertovat muun muassa Kotipizza-yrittäjien tarinoita. Lisäksi mukana on tietoa uutuustuotteista, raaka-aineista ja ketjun vastuullisuustyöstä. Lehden ensimmäinen numero ilmestyi maaliskuussa.

Kotipizza on yksi markkinointimyönteisyydestään tunnetuista suomalaisyrityksistä. Toimitusjohtaja Tervanen oli viime vuonna ehdolla Mainonnan Monitaho -palkinnon saajaksi. Kotipizza investoi markkinointiin 4,5 miljoonaa euroa viime vuonna.

Kauppalehti kertoi toukokuussa 2018, että Kotipizzan myynti on kasvanut 37 perättäisenä kuukautena. Huhtikuussa 2018 Kotipizzan myynti oli kokonaisuudessaan 9,3 miljoonaa euroa. Verkkokaupan osuus siitä oli noin kymmenen prosenttia.