Ravintolaketju Kotipizza aloittaa yhteistyön Dentsu Aegis Networkin kanssa heinäkuun alussa. Kotipizzan mukaan uuden markkinointikumppanuuden tavoitteena on lisästä entisestään datan hyödyntämistä liiketoimintatavoitteiden saavuttamisessa.

”Vakuutuimme Dentsu Aegis Networkin vahvasta ja monipuolisesta osaamisesta media- ja markkinointikentällä. Erityisesti Dentsu Aegisin tekemisen intohimo ja asenne sopivat erinomaisesti arvoomme, jonka mukaan ammattilaisten tulee rakastaa työtään”, sanoo Kotipizza Groupin toimitusjohtaja Tommi Tervanen tiedotteessa.

Digitaalisuus on ollut yksi kulma, josta Kotipizza on hakenut kasvua viime vuosina. Viime vuonna pizzaravintolaketju otti käyttöön esimerkiksi Kotibotti-palvelun, jonka kautta pizzan voi tilata pikaviestipalvelun avulla.

Kauppalehti kertoi aiemmin toukokuussa, että Kotipizzan myynti on kasvanut 37 perättäisenä kuukautena. Huhtikuussa 2018 Kotipizzan myynti oli kokonaisuudessaan 9,3 miljoonaa euroa. Verkkokaupan osuus siitä oli noin kymmenen prosenttia.