kilpailut

M&M 23.9.2015 15:15 päivitetty 4.2.2016 11:01

Kultasulka jaettiin verkkomarkkinoinnin teokselle - Kotipizzan blogi vuoden paras

Differo
Katri Tanni ja Kati Keronen

Kultasulka ja Suomen paras yritysblogi -kilpailujen voittajat valittu.

Markkinointiviestinnän Toimistojen Liiton ja viestintätoimisto Manifeston järjestämän Kultasulka 2015- ja Suomen paras yritysblogi -kilpailun voittajat on valittu Markkinointiviestinnän viikoilla.

Kultasulka-kilpailun kirja-kategorian voitti Katri Tannin ja Kati Kerosen teos Johdata asiakkaasi verkkoon. Voittajakirja on julkaistu vuonna 2013.

Hopeasulat jaettiin Anne Kalliomäen Tarinallistaminen-teokselle sekä Katleena Kortesuon, Liisa-Maria Patjaksen ja Leea Seppäsen Pillillä vai Pasuunalla -kirjalle.

Suomen parhaaksi yritysblogiksi 2015 valittiin Kotipizzan Pizza Guy -blogi ja vuoden blogipostaukseksi Merja Vuoripuron Rakennusteollisuuden blogissa julkaistu kirjoitus Asuntopornoa Vantaalla.

Kirjakategoriassa palkitaan teoksia, jotka ovat kehittäneet mainos-, markkinointi-, ja viestintäalaa. Yritysblogin osalta haussa oli laadukas, kiinnostava ja rohkeasti omanlaisensa yritysblogi ja postaus.

Kultasulka-palkintoja on jaettu vuodesta 1986 asti. Tänä vuonna kilpailu uudistui ja yhdistyi Suomen paras yritysblogi -kilpailun kanssa.

Johdata asiakkaasi verkkoon ja Tarinallistaminen-teokset on kustantanut Talentum, joka on myös Markkinointi&Mainonnan kustantaja.