Kilpailut

M&M 31.3.2015 10:21 päivitetty 4.2.2016 10:54

Kultasulka-kilpailu uudistuu - palkitsee parhaita yritysblogeja

Kuvakaappaus Suomen paras yritysblogi -sivustolta.

Kirjojen lisäksi Kultasulka palkitsee syyskuussa Suomen parhaan yritysblogin ja blogikirjoituksen.

Viestinnän ja markkinoinnin alan kirjoja ja kirjoituksia palkitseva Kultasulka-kilpailu uudistuu ja yhdistyy Suomen paras yritysblogi -kilpailun kanssa. Vuonna 1978 perustetussa kisassa on tänä vuonna kaksi kategoriaa: kirjat ja yritysblogit.

Suomen paras yritysblogi 2014 -kilpailu palkitsi parhaat blogit viimeksi syksyllä 2014.

Kultasulan yritysblogi-kategoriaan voi osallistua maksuttomasti mikä tahansa suomalainen yritys tai organisaatio, joka ylläpitää ulkoista, kaikille avointa blogia. Kategoriassa palkitaan sekä paras yritysblogi että paras blogikirjoitus.

Yritysblogi-kategorian voittaja saa käyttöönsä Suomen paras yritysblogi -logon. Voittajat julkistetaan markkinointiviestinnän viikolla 23. syyskuuta 2015.

Kilpailun järjestävät Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL ja viestintätoimisto Manifesto.

"Kilpailun tavoitteena on rohkaista ja kannustaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisia tuottamaan julkisuuteen teoksia ja yritysblogeja, jotka kehittävät alaa ja lisäävät sen arvostusta sekä tuovat esille markkinoinnin ja viestinnän merkityksen kilpailukyvyn rakentamisessa", MTL:n toimitusjohtaja Tarja Virmala sanoo tiedotteessa.

Kirja-kategorian voittaja palkitaan Kultasulka-kunniakirjalla, hopeasulat jaetaan toiseksi ja kolmanneksi parhaille teoksille.

Tuomariston puheenjohtajana toimii hallitusammattilainen Anne Korkiakoski. Tuomariston jäseninä ovat toimitusjohtaja Panu Laaksonen Ida Framista, Digital Communications Manager Kaisa Leinonen Metsosta, dosentti Janne Matikainen Helsingin yliopistosta, tuottaja Jani Niipola Kauppalehdestä sekä partneri Mikko Koistinen ja viestintäkonsultti Tiina Nikulainen Manifestosta.

Kilpailun sääntöihin ja osallistumissohjeisiin voi tutustua Kultasulka-kilpailun verkkosivustolla. Blogi-kategoriaan ilmoittaudutaan omalla verkkosivustolla.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö