Kisat

11.5.2011 11:00 päivitetty 4.2.2016 10:21

Kultasulka Vassiselle ja Isokankaalle

Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto palkitsi Kultasulalla Antti Isokankaan ja Riku Vassisen kirjan "Digitaalinen jalanjälki".

Antti Isokankaan ja Riku Vassisen kirja "Digitaalinen jalanjälki" on palkittu Kultasulka 2011 kunniakirjalla Markkinointiviestinnän Toimistojen Liiton järjestämässä kirjoituskilpailussa. Kirja on Talentumin kustantama.

"Kirja on poikkeuksellisen hyvä kirja ajankohtaisesta ja paljon käsitellystä aiheesta. Kirja onnistuu keskittyessään substanssiin ja syihin olla sosiaalisessa mediassa sen sijaan, että esittelisi lukijalle alentuvasti tavan tweetata. Aihetta on käsitelty omaperäisellä, raikkaalla ja innostavalla tavalla. Teksti on lennokasta, ja taitavaa. Tämä sopii koulutuskäyttöön, mutta myös aihepiiristä kiinnostuneelle maallikolle, blogin perustamista miettivälle tai sosiaalista mediaa ihmettelevälle yritysjohtajalle", perusteli raati.

Hopeasulalla palkittiin Marco Mäkisen, Anja Kahrin ja Tuomas Kahrin kirja ”Brändi kulmahuoneeseen!”, Elina Koivumäen ja Petteri Häkkäsen kirja ”Markkinointijuridiikka 2010” sekä Marco Mäkisen Kauppalehdessä julkaisema blogi.

Shortlistalle nousi yhdeksän teosta.

Raadissa istuivat Ellun Kanat Oy:n viestintäkonsultti Kirsi Piha, Baswaren johtaja Matti Copeland, Ovian partneri Leena Paananen, viestintätoimisto Pohjoisrannan hallituksen puheenjohtaja Jouni Heinonen ja MTL:n jäsenyyspäällikkö Satu Solin.