Some-toimisto Kurio julkaisee tänä kesänä kuudetta kertaa World Class Lessons on Social Media -raportin yhteistyössä Cannes Lions in kanssa.

Raportti laajenee nyt ensimmäistä kertaa verkossa julkaistavaksi videosarjaksi, jossa voittavien sosiaalisen median kampanjoiden suunnittelijat avaavat töitään Kurion viitekehyksen kautta.

Videosarja julkaistaan Cannes Lionsin omassa digikanavassa Stories from Cannes Lions.

Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas sanoo tiedotteessa, että yhteistyö maailman merkittävimmän mainosfestivaalin kanssa on jatkuvasti laajentunut.

"Olemme julkaisseet viisi someraporttia, trenditutkimuksen, analysoineet yli 3 000 voittanutta sosiaalisen median kampanjaa oman viitekehyksemme läpi ja kouluttaneet luovia ympäri maailmaa hyödyntämään työkalujamme useana vuonna Cannesissa ja Eurobest-festivaaleilla", Opas kertoo.