Elli Tuominen toimii osana viiden hengen Brand Experience & Activation, Outdoor, Mobile & Digital -tuomaristoa, joka valitsee MENA-alueen parhaat luovat kampanjat. Voittajat palkitaan maaliskuussa Dubaissa.

Brand Experience & Activation, Outdoor, Mobile & Digital on kilpailun kategorioista isoin. Kolmipäiväisessä tuomaroinnissa on arvosteltavana satoja töitä MENA-alueelta.

"Mieletöntä päästä kiinni MENA-alueen parhaisiin töihin ja viedä samalla suomalaista näkemystä maailmalle. Tulen painottamaan arvioinnissani erityisesti ideoiden vuorovaikutteisuutta – sydämeltään ja sielultaan osallistavaksi tehty idea on monella tavalla erilainen kuin klassinen hyvä mainosidea", Tuominen toteaa tiedotteessa.

Sosiaalisen median toimisto Kurio on tehnyt Cannes Lions -festivaalin kanssa useita vuosia. Kurio ja Cannes Lions toteuttivat myös viime kesän festivaalin yhteydessä tutkimuksen sosiaalisen median merkityksestä menestyneessä markkinoinnissa.

Seitsemännen kerran tehty katsaus osoittaa sosiaalisen median merkityksen kasvaneen vuosi vuodelta. Viime vuoden Cannes Lions - voittajista jopa 83 prosenttia hyödynsi sosiaalista mediaa keskeisessä roolissa kampanjaansa.

Kurion liikevaihto vuonna 2017 oli noin 2,9 miljoonaa euroa, kun se vuotta aiemmin oli 1,6 miljoonaa euroa. Toimiston liiketulos tilikaudella 2017 oli 750 000 euroa. Vuonna 2016 Kurion liiketulos oli 474 000 euroa.

Kurion myyntikate oli viime vuonna 1,3 miljoonaa euroa. Vuotta aiemmin myyntikate oli 772 000 euroa.