”Osa suomalaisista medioista pärjää varmasti oikein hyvin. Keskittyminen alan sisällä jatkuu. Pienemmillä toimijoilla voi olla yksinään melko vaikeaa. Kilpailu yleisöistä kiristyy koko ajan. Kulutustavat moninaistuvat ja vaade ymmärtää omia yleisöjä kasvaa. On hyvin vaikea ennustaa, millaisia sisältöjä suomalaiset tulevaisuudessa haluavat kuluttaa. Maailmalla näkyy jo jossain määrin se, että osa yleisöstä jopa välttelee uutisia. En pidä tätä isona uhkana. Uskon, että tarve laadukkaille asiasisällöille säilyy. En silti usko siihen, että kaikki suomalaiset ovat automaattisesti kiinnostuneita perinteisistä asiasisällöistä tulevaisuudessa.”

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön