”Kotimaan matkailu on ollut positiivinen yllätys. Suomesta löytyy hienoja paikkoja, mutta ulkomailla matkaamisen vuoksi suomalaisissa kohteissa on tullut käytyä vähemmän. Ammatillisesti positiivinen yllätys on bisneksen nopea elpyminen. Siitä näkyi merkkejä jo toukokuussa. Kesäkuussa oli jo täysi rähinä päällä. Heinäkuu on ollut työn näkökulmasta normaaliin kesään verrattuna paljon vilkkaampi ja elokuu näytti vahvalta jo ennen lomia. Usko on palautunut myös asiakkaiden puolella. Sen ansiosta pääsemme käynnistämään paljon projekteja, jotka laitettiin keväällä holdiin. Tuntuu, että menemme vähitellen kohti normaalia arkea.”

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön