Kampanjat

Ville Perttula 21.11. 10:54

Lataamo Group kampanjoi Euroopan yhtenäisyyden puolesta

Kampanjan mainosvideolla lapsidelegaatit vetävät Euroopan uusia suuntaviivoja.

Kampanjalla juhlistetaan 27Names-viestintäverkoston 10-vuotista taivalta.

Markkinointitoimisto Lataamo Group ja viestintätoimistojen verkosto 27Names ovat julkaisseet kansainvälisen Rules of Play -kampanjan, jonka tarkoitus edistää kommunikaatiota ja yhteistyötä Euroopassa. Kampanja juhlistaa 27Namesin 10-vuotista taivalta.

Kampanjan mainosvideossa 27 lapsidelegaattia tapaavat Euroopan symbolisessa sydämessä Schengenissä.

“Kaikilla maailman lapsilla on yhteinen kieli: lasten kieli on leikki. On todella inspiroivaa nähdä, miten paljon voimmekaan oppia lapsilta”, kommentoi 27Names-verkostoon kuuluvan Lataamo Groupin toimitusjohtaja Teppo Heikkinen tiedotteessa.

“Tällä kampanjalla haluamme näyttää, että 27Names edustaa ja edistää eurooppalaista yhtenäisyyttä ja yhteistyötä. Me uskomme, että kohtaamisilla ja kommunikaatiolla on merkittävä rooli siinä, mitä Eurooppa voi saavuttaa tekemällä yhteistyötä”, 27Names-verkoston toimitusjohtaja Walter Boits kertoo.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö