Kampanjat

Laura Kukkonen 27.12.2018 09:36

Legendaarinen uutiskasvo suostui silmälasikampanjan keulahahmoksi

Urpo Martikainen osoittaa Instrumentariumin kampanjassa, mikä vaikutus oikeilla vahvuuksilla on ajokykyyn.

Instrumentarium on aloittanut markkinointikampanjan, joka keskittyy näkökyvyn tärkeyteen liikenteessä.

Heikentynyt ja korjaamaton näky voi olla vaaraksi liikenteessä, muistuttaa Instumentariumin tuore kampanja.

Viestin välittäjäksi optikkoliike on valinnut Urpo Martikaisen, joka tunnetaan erityisesti urastaan MTV3-kanavan tv-uutisankkurina.

Martikaisen voi sanoa olevan luonnollinen valinta kampanjan keulakuvaksi, koska hän kertoo käyttäneensä silmälaseja koko elämänsä.

"Olen joutunut suhtautumaan vakavasti silmien terveyteen ja pyrkinyt hoitamaan silmiä sekä huolehtimaan näkökyvystäni. Siksi kiinnostuin kampanjasta", Martikainen sanoo tiedotteessa.

Kampanjan pääsuunnittelutoimistona on Wörks, mediatoimistona Dagmar, tuotantoyhtiönä Cocoa Mediaproductions ja tuottajana Pauliina Teirikari. Tv-mainosfilmin on ohjannut JP Siili.

Kampanja on alkanut tapaninpäivänä. Se näkyy televisiossa, verkossa, printissä, ulkomainonnassa, huoltoasemilla, radiossa ja sosiaalisessa mediassa tammikuun loppuun.

"Moni muistaa ulkoiset tekijät, kuten heijastimen ja talvirenkaat, mutta kampanjallamme haluamme herättää jokaisen ajattelemaan, mikä vaikutus näkemisellä on liikenneturvallisuuteen", Instru Optiikan toimitusjohtaja Pasi Anttila sanoo.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö