Saksalaislähtöinen kauppaketju Lidl parodioi jälleen Suomen lyhyttä ja kylmää kesää tämän vuoden kesäkampanjassaan.

Elä kuin viimeistä kesäpäivää -kampanjan viimevuotiset sisällöt huomioitiin muun muassa Kuukauden Parhaat Sekunnit -mainoskisassa, Vuoden Huipuissa ja RadioMedia n järjestämässä KaikuGaala ssa.

Kesällä 2017 Lidl ja mainostoimisto Folk haluavat jälleen muistuttaa suomalaisia elämään hetkessä. Kesäkampanjaan liittyy myös kesäbiisi Grillaa, joka on noussut Spotify n Suomen 50 viraalisinta -listan ykkössijalle.

"Viime kesänä meitä viihdytti Katri Helena nKesän lapsi, josta saimmekin positiivista palautetta. Nyt Kesän lapsen kertosäkeen ympärille on rakennettu kokonaan uusi kesäbiisi", Lidl Suomen markkinointipäällikkö Seppo Niemelä sanoo tiedotteessa.

Folkin suunnitteleman, monikanavaisen kampanjan filmit on tuottanut Director’s Guild ja ohjannut Teemu Niukkanen. Kesäbiisin esittäjä on Lidl Stingy ja laulajana toimii Amanda Löfman. Laulun ovat sovittaneet Juri Seppä, Teemu Niukkanen ja Kimi Issakainen.