Liisa Oksanen siirtyy toimitusjohtajaksi liiketoimintajohtajan paikalta. Hän on vastannut strategisen viestinnän palveluista, asiakasyhteyksistä ja taloushallinnosta.

Talouden, markkinoinnin ja viestinnän trendit ja digitaalisen viestinnän voimakas kasvu haastavat toimijoita mutta tarjoavat Oksasen mukaan samalla monipuolisia mahdollisuuksia.

Viestinnän on oltava tavoitteellista ja suunnitelmallista, olivat viestinnän kanavat ja keinot mitkä tahansa, Oksanen korostaa.

”Jatkuvasti muuttuva digitaalinen ympäristö korostaa strategisen viestinnän merkitystä, koska se haastaa yritykset tekemään jatkuvasti nopeita päätöksiä siitä missä ja miten toimia ja näkyä.”

”Digitaalinen ympäristö tuo paljon mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja, mikä tekee viestinnän suunnittelusta ja kohdentamisesta aiempaa tärkeämpää”, Oksanen kertoo M&M:lle.

Tuluksen ehdotonta kärkeä ovat Oksasen mukaan vahva sisältöosaaminen ja kiitelty asiakaspalvelu. Muuttuvan toimintaympäristön keskellä jatkuva kehittyminen ja oppiminen ovat avainasemassa.

”Tuleviin muutoksiin valmistaudumme kehittämällä suunnitellusti omaa osaamistamme. Tänä vuonna aloittanut Tulus-akatemia tarjoaa ensi vuonna koulutuspalveluita myös asiakkaillemme”, Oksanen kertoo.

Tuluksen toimitusjohtajana vuoden loppuun toimiva Maija Veteläsuo jatkaa hallituksen puheenjohtajana.

”Meillä on asiakkaidemme palveluun vahvasti sitoutunut monitaitoinen tiimi. Nyt uuden vuosikymmenen alkaessa on juuri oikea aika vaihtaa kipparia”, Veteläsuo toteaa.

Oksanen on työskennellyt kymmenen vuotta Tuluksessa toimien ensin sisällöntuottajana ja sitten useita vuosia asiakasprojektien vetäjänä ja asiakasvastaavana. Pari viime vuotta Oksanen on paneutunut taloushallinnon tehtäviin.

”Hän tuntee sekä Tuluksen asiakkaat että tulukset. Tietojohtamisen diplomi-insinööritutkinto takaa hyvän ymmärryksen siitä, miten lean-ajattelu toimii myös viestinnän prosesseissa ja miltä pohjalta asiakkaiden liiketoimintaa edistäviä palveluita on kehitettävä”, Veteläsuo kommentoi tiedotteessa.

Viime vuonna 1,5 miljoonan euron liikevaihdon tehneen Tuluksen tilikauden tulos vuonna 2018 oli 307 000 euroa. Tänä vuonna Tulus yltää noin 1,9 miljoonan liikevaihtoon ja työllistää 27 vakituista viestinnän osaajaa.

Tuluksen toimipisteet sijaitsevat Tampereella, Helsingissä ja Lahdessa ja asiakkaita yrityksellä on koko eteläisen Suomen alueella. Tulus tarjoaa strategisen viestinnän asiantuntijapalveluja yhteisöille sekä eri toimialojen organisaatioille.