Keräykset

M&M 8.11.2017 08:01

Lindexin asiakkaat ostivat 900 000 euroa syöpätutkimukseen

Lindex houkutteli kampanjamallistollaan runsaan lahjoituksen Roosa nauha -keräykseen.

Vaatekauppaketju Lindex keräsi lokakuussa yhteensä 900 000 euroa Roosa nauha -keräykseen.

| Kuva: Lindex

Lindex on ollut Roosa nauha -kampanjan yhteistyökumppani vuodesta 2003. Ketju on nyt keräyksen pääyhteistyökumppani yhdessä K-kauppojen ja S-ryhmän toimijoiden kanssa.

Lindex myi kampanja-aikana Roosa nauhoja, joiden koko summa lahjoitetaan keräykseen sekä erityistä Pink Collection 2017 -mallistoa, jonka oloasujen ja alusvaatteiden hinnasta 10 prosenttia menee Roosa nauha -keräykseen. Keräyssumma tuli kokoon Lindexin kaikkien markkinoiden myynnistä.

"Olen erittäin ylpeä kaikista asiakkaistamme ja työntekijöistämme, jotka vuosi toisensa jälkeen osoittavat todellista sitoutumista rintasyöpätaisteluun", Lindexin vt. toimitusjohtaja Elisabeth Peregi sanoo tiedotteessa.

Lindex on osa suomalaista Stockmann-konsernia.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö