Kilpailut

Ville Perttula 13.5. 09:47

Lisää suomalaismenestystä The One Show -kilpailussa – Helsingin Sanomien kampanjat ja Alepan Korttelitoive palkittiin

Helsingin Sanomat

Rumaa totuutta esitelleet villapaidat saivat Merit-palkinnon Design-sarjassa.

Kaksi Helsingin Sanomien kampanjaa, The Land of Free Press ja Ruma totuuspalkittiin The One Show'ssa Yhdysvalloissa viime viikolla.

Yhdysvaltojen ja Venäjän presidenttejä puhutellut The Land of Free Press voitti pronssia Direct Marketing -sarjan ulkomainonta-kategoriassa.

Lisäksi kampanja sai kaksi Merit-palkintoa Public Relations -sarjassa. Rumaa totuutta esitelleet villapaidat saivat puolestaan Merit-palkinnon Design-sarjassa. Helsingin Sanomien kampanjoiden suunnittelusta on vastannut TBWA\Helsinki.

”Olemme otettuja näiden kampanjoiden saamasta tunnustuksesta. Hyviä tuloksia on saatu markkinoimalla Hesarin ydintä eli sisältöjä ja arvoja rohkeasti. Yhteistyö TBWA:n tiimin ja Hesarin toimituksen ja markkinoinnin välillä on ollut saumatonta ja siksi markkinointi on ollut niin luontevaa”, sanoo Helsingin Sanomien markkinointijohtaja Veera Siivonen tiedotteessa.

HOK-Elannon Alepa-ketjun Korttelitoive nappasi hopean Utility-kategoriassa. Sama kampanja sai myös merit-tunnustukset Innovation in Social Media - ja Innovation in Mobile -kategorioissa.

Viime viikolla Hasan & Partnersin suunnittelema Tuntematon alusta, The Unknown Platform, palkittiin Tuntematon alusta palkittiin Merit-palkinnolla kilpailun Branded Entertainment -sarjassa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö