Lumene luopuu Anytime-brändistä ja lanseeraa nuorille naisille uuden Natural Code -sarjan.

Alle 16-vuotiaille suunnattu Anytime-sarja poistuu markkinoilta jo kesän aikana.

– Nuoret eivät ole mieltäneet, että Anytime on osa Lumenea tai että sen tuotteet valmistetaan samalla tehtaalla Espoossa kuin Lumenenkin, Lumenen brändijohtaja Päivi Paltola sanoo.

Natural Coden markkinointi starttaa kesäkuussa. Sarjan kohderyhmä on laveampi kuin Lumenen nuorisotonttia tähän asti hoitaneen Anytimen. Tähtäimessä ovat 15-24-vuotiaat kuluttajat.

Lumene haluaa rakentaa Natural Codesta lifestyle-brändin, joka on paitsi uskottava myös lähestyttävä. Markkinoinnissa se erottuu kilpailijoista, jotka houkuttelevat nuoria huippumalliglamourilla.

– Viestimme on, että meikkaa kuten haluat ja tuo persoonallisuutesi esiin. Emme halua kertoa, miten nuorten pitäisi käyttää kosmetiikkaa. He ovat niitä kuluttajia, jotka luovat trendejä, markkinointipäällikkö Päivi Korteniemi sanoo.

Aiheesta lisää perjantain M&M:ssä.