Kampanjat

M&M 15.8.2017 13:47 päivitetty 15.8.2017 15:51

Lumo otti aktiivisen auttajan roolin kampanjassaan – kokeili myös Tinderiä

Lumo-vuokrakodit panosti tänä kesänä "auttamismarkkinoinnintiin".

Kojamo-konsernin vuokra-asuntoja tarjoavan Lumon kesäkampanja on tuottanut tulosta, yhtiö tiedottaa.

Alalle tyypillisten keinojen, kuten massamedia ja perinteiset kanavat, sijaan yhtiö on panostanut tänä kesänä muun muassa sosiaalisen median kanaviin. Osana kampanjaa Lumolle luotiin profiili deittipalvelu Tinderiin.

"Lumo korostaa markkinoinnissa kolmea asiaa: läsnäoloa, proaktiivisuutta ja rohkeutta kokeilla uusia asioita. Näistä yhdessä syntyy auttamismarkkinointi. Sillä erotumme muista", Kojamon markkinointipäällikkö Hanna-Maarit Nieminen sanoo tiedotteessa.

Kahden kuukauden mittainen kampanja huipentui Flow Festivaliin, jossa Lumon festariosastolla kävijöiden kokemusta helpotettiin ja ilahdutettiin muun muassa ilmaisella wifillä, puhelinten latauspisteillä ja kukkaseppeletyöpajalla.

Festareiden ympärille rakennettuun #LumoFlow-kokonaisuuteen kuului some-läsnäoloa, ohjelmayhteistyö Basso-radion kanssa sekä kilpailu, jossa yleisöllä oli mahdollisuus voittaa käyttöönsä stailattuja festarikoteja.

Kampanjaa on ollut toteuttamassa ToinenPHD ja TBWA\Helsinki.

"Tämä on uuden ajan markkinointia: brändi ei pönötä paikallaan vaan osallistuu ja auttaa", Account Manager Meri Saarikoski ToinenPHD:ltä sanoo tiedotteessa.

Lumon mukaan kampanja on tavoittanut sosiaalisessa mediassa noin puoli miljoonaa suomalaista ja kolminkertaistanut verkkokauppamyynnin.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö