Markkinointiviestintä

Elina Hakola 25.10.2017 11:10 päivitetty 25.10.2017 12:39

Lumo-vuokrakotien näkyminen Flow Festivaalissa kannatti – kampanja lähtee kisaamaan Effieen

Kojamo-konsernin vuokra-asuntoja tarjoava Lumo-brändi oli yhteistyökumppanina elokuussa järjestetyillä Flow Festivaleilla.

Festariosastolla kävijöiden kokemusta helpotettiin ja ilahdutettiin muun muassa ilmaisella wifillä, puhelinten latauspisteillä ja kukkaseppeletyöpajalla.

Festareiden ympärille rakennettuun #LumoFlow-kokonaisuuteen kuului some-läsnäoloa, ohjelmayhteistyö Bassoradion kanssa sekä kilpailu, jossa yleisöllä oli mahdollisuus voittaa käyttöönsä stailattuja festarikoteja.

Kampanjaa on ollut toteuttamassa ToinenPHD ja TBWA\Helsinki.

Nyt kesän markkinointiviestinnän satsauksista on nyt saatavissa tuloksia, ja Kojamon viestintä- ja markkinointijohtaja Irene Kantor on lukuihin tyytyväinen.

"Spontaani tunnettuus kasvoi 127 prosenttia, autettu tunnettuus 46 prosenttia ja Lumo-verkkokaupan myynti 345 prosenttia. Myös niiden määrä, jotka harkitsevat Lumo-asuntoja, kasvoi 40 prosenttia", Kantor kertoo.

Kojamo aikoo osallistua markkinoinnin tuloksellisuutta palkitsevaan Effie-kilpailuun Lumo-kotien Flow-kampanjalla.

Kojamo lanseerasi Lumo-brändin vuonna 2015, ja se on satsannut brändin näkyvyyteen. Taloustutkimuksen tilaston mukaan Lumo on vuokra-asunnon tarjoajista arvostetuin. Kakkossijalla on Vuokraturva ja kolmantena Sato. Kojamon VVO-brändi oli listauksen neljäs.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö