Festariosastolla kävijöiden kokemusta helpotettiin ja ilahdutettiin muun muassa ilmaisella wifillä, puhelinten latauspisteillä ja kukkaseppeletyöpajalla.

Festareiden ympärille rakennettuun #LumoFlow-kokonaisuuteen kuului some-läsnäoloa, ohjelmayhteistyö Bassoradio n kanssa sekä kilpailu, jossa yleisöllä oli mahdollisuus voittaa käyttöönsä stailattuja festarikoteja.

Kampanjaa on ollut toteuttamassa ToinenPHD ja TBWA\Helsinki.

Nyt kesän markkinointiviestinnän satsauksista on nyt saatavissa tuloksia, ja Kojamo n viestintä- ja markkinointijohtaja Irene Kantor on lukuihin tyytyväinen.

"Spontaani tunnettuus kasvoi 127 prosenttia, autettu tunnettuus 46 prosenttia ja Lumo-verkkokaupan myynti 345 prosenttia. Myös niiden määrä, jotka harkitsevat Lumo-asuntoja, kasvoi 40 prosenttia", Kantor kertoo.

Kojamo aikoo osallistua markkinoinnin tuloksellisuutta palkitsevaan Effie-kilpailuun Lumo-kotien Flow-kampanjalla.

Kojamo lanseerasi Lumo-brändin vuonna 2015, ja se on satsannut brändin näkyvyyteen. Taloustutkimuksen tilaston mukaan Lumo on vuokra-asunnon tarjoajista arvostetuin. Kakkossijalla on Vuokraturva ja kolmantena Sato. Kojamon VVO-brändi oli listauksen neljäs.