Internet

27.5.2013 12:29 päivitetty 4.2.2016 10:32

Mainostajat löysivät Viikonloppu.comin

Viikonloppu.com -sivusto on aloittanut vahvasti.

Viikonloppu.com -sivuston mainosmyynti on alkanut vahvasti, kertoo sivuston mainosmyyntiä hoitava Klik Klik.

Media pyrkii erottautumaan muista tarjoamalla isoja mainospinta-aloja näyttävän ja vaikuttavan mainonnan toteuttamiseksi, mikä on herättänyt mainostajissa kiinnostusta. Sivustolla ovat mainostaneet tähän mennessä muun muassa Viasat, SF Film ja Sonera.

"Käytännössä Viikonloppu.com-sivuston dominanssi on ollut loppuunmyyty koko ajan ja mainostajat ovat olleet tuloksista erittäin tyytyväisiä", kertoo Klik Klikin mediamyynnistä vastaava Jerry Lindholm. Hänen mukaansa vapaat viikot alkavat kesänkin osalta olla vähissä.

Viikonloppu.com julkaistiin maaliskuun alussa. TNS Metrix  -mittauksen mukaan sivustolla on ollut viikoittain keskimäärin noin 170 000 uniikkia eri kävijää. Sivusto rikkoi hiljattain ensimmäisen kerran 200 000 kävijän rajan yli 230 000 uniikilla kävijällä.