Mainokset

Ville Perttula 12.4. 14:42 päivitetty 12.4. 16:17

Mämmi maistuu Juha Miedolle Kyrö Distilleryn mainoksessa "hyvällä klisukkehella"

Ruutukaappaus Youtube-videosta.

"Nami nami nam", Mieto kommentoi mämmin makua.

Juha Mieto esittelee Kyrö Distilleryn uuden kermaliköörin mainoksessa rakkauttaa suomalaista pääsiäisherkkua eli mämmiä kohtaan. Mainosvideossa Mieto kertoo elein ja sanoin, miten paljon hän pitää mämmistä. Pääsiäinen saattaa olla Miedon mielestä ihmisen parasta aikaa.

Kyrö Distillery kertoo, että mainoksen ja juoman käyttötarkoituksen idea syntyi loppuvuodesta 2018.

“Joka vuosi tuntuu, että tämä [maku] vain paranoo. Ja varsinkin kun on näin hyvällä klisukkehella”, Mieto irrottelee videossa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö