Mark Kyander, 36, on aloittanut Columbia Roadin myyntijohtajana tehtävänään kehittää Suomen liiketoimintaa ja asiakkuuksia. Columbia Road on digitaalisen kasvun konsultaatiotalo ja ohjelmistoyhtiö Futuricen tytäryhtiö.

Kyander on työskennellyt viimeksi kuluneet neljä vuotta design-toimisto Ideanilla kasvu- ja strategiajohtajana. Aiemmin hän vastasi online-video-ohjelmistoyritys Dream Brokerilla muun muassa kansainvälisestä myynnistä. Hän toimi myös yrityksen Ruotsin-maajohtajana vuosina 2014–2015. Hankenilta kauppatieteiden maisteriksi valmistunut Kyander aloitti työuransa yhtenä Academic Workin ensimmäisistä myyjistä.

Kyander haluaa olla mukana auttamassa sekä B2B- että B2C-yrityksiä menestymään myös tulevaisuudessa esimerkiksi growth hacking -metodin keinoin. Hän kertoo olevansa erittäin innoissaan liittymisestään Columbia Roadin riveihin.

”Pääsen tehtävässäni vaikuttamaan merkittävästi yrityksen kasvuun ja hyödyntämään sekä aiempaa kokemusta että osaamistani myynnin ja asiakkuuksien järjestelmällisessä kehittämisessä. Uskon, että yhdistämällä liiketoimintavetoista designia, teknologiaa ja markkinointia mahdollistamme asiakkaillemme merkittävää kasvua digitaalisissa kanavissa. Tavoitteenani onkin yhdessä koko tiimin kanssa saavuttaa kovat lähitulevaisuuden kasvutavoitteemme”, Kyander sanoo tiedotteessa.

Toinen Columbia Roadin perustajista Sampo Hämäläinen kertoo, että yrityksen vakuutti Kyanderin vahva tausta myynnin ja asiakkuuksien kehittämisessä ja uuden liiketoiminnan luomisessa.

Columbia Roadilla on 80 työntekijää Suomessa ja Ruotsissa. Yhtiön asiakkaita ovat muun muassa Posti, Marimekko, Orion, SAS ja Oura.