”Ehdottomasti podcastit ja niistä erityisesti Invisibilia-sarja. Podcastissa käsitellään ihmisten ja tarinoiden kautta ”näkymättömiä” ilmiöitä, jotka vaikuttavat meihin kaikkiin. Erityisen vaikuttava oli jakso ”The End of Empathy”, joka käsittelee incel-liikettä ja erikoista kyllä, empatiaa. Jaksossa erään miehen tarina kerrotaan kahden eri näkökulman kautta. Se todistaa, miten tarinankerronnalla voidaan vaikuttaa siihen, miten koemme tilanteet, ihmiset ja ilmiöt. Loppupeleissä tarinat vaikuttavat siihen, miten koemme maailman ja miten toimimme siinä.”

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan veloituksetta. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön